طرح شنبه های کتاب مجازی برگزار می شود 

طرح شنبه های کتاب مجازی برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: با مشارکت بچه های مسجدی کانون در نظر داریم طرح شنبه های کتاب را اجرا کنیم البته نحوه برگزاری این طرح متفاوت تر از سال گذشته بوده و در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: برنامه های گرامیداشت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می شوند.








مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: با مشارکت بچه های مسجدی کانون در نظر داریم طرح شنبه های کتاب را اجرا کنیم البته نحوه برگزاری این طرح متفاوت تر از سال گذشته بوده و در بستر فضای مجازی اجرا می شود.




 



وی در خصوص نحوه برگزاری این طرح، بیان کرد: یکی از برنامه های طرح شنبه های کتاب، تهیه کلیپ یک دقیقه ای از معرفی کتاب های مفید و ارزشمند توسط امام جماعت فاطمیه، مسئول کتابخانه و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی است و سپس این کلیپ ها در فضای مجازی منتشر می شوند.




 


برخان ابراز کرد: علاوه بر معرفی کتاب توسط امام جماعت، نخبگان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی سعی داریم کلیپ های یک دقیقه ای با محتوای اهمیت کتاب و کتابخوانی، روش های صحیح مطالعه و ویژگی های یک کتاب خوب را تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر کنیم.



 



مدیر کانون فاطمیه کهنوج اظهار کرد: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به منظور گرامیداشت این هفته، تهیه و انتشار عکس نوشته هایی با موضوع کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی است.







وی عنوان کرد: همچنین مسابقه مجازی خلاصه نویسی کتاب ویژه نوجوانان عضو کانون برگزار می شود و به همین منظور نوجوانان علاقمند می بایست خلاصه ای از بهترین کتابی که تاکنون خوانده اند را از طریق گروه مجازی کانون ارسال کنند.







برخان در خاتمه تاکید کرد: علی رغم شیوع کرونا اما سعی داریم با استفاده از بستر فضای مجازی برنامه های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم تا بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداریم.

پایان پیام/ 586